måndag 9 juni 2008

Bröllop!

I helgen var jag på bröllop, min systers bröllop. Idag är jag riktigt trött, men oj vilket fint bröllop de hade!...det blev en rolig långhelg, med en del arbete. Jag fick äran att vara lite blomster ansvarig, vilket jag tycker är extra skoj. Min syster beställde en brudbukett i grönt, rosa och cerice från en blomster handel och det var dessa färger jag utgick från. Här kommer lite bilder på den underbar buketten, samt resultat av min roliga sysselsättning på deras bröllop;






3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad vackert!

Kram Annica

Vecka - Vecka sa...

Så fin bukett och så fina blommor! Blir riktigt avundsjuk på alla som får gå på bröllop.. själv har jag inga bröllop i sommar. Och inte på kommande som jag vet om heller.

Kram, Lotta

A home far away sa...

Vilket fint jobba du gjort av ditt uppdrag på bröllopet:-)

Ha en fin fredag
Kram Gunila